KOSZT DOSTAWY PRZESYŁEK PALETOWYCH

  • 180 zł płatne przelewem
  • 200 zł płatne za pobraniem

OKRES OCZEKIWANIA

    Grzejniki AeroFlow:
    Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi około 7 dni roboczych na towar „ze stanu” . Do 3 tygodni na towar „na zamówienie” (chyba że na stronie produktu jest podany osobny termin). Pakowanie zamówień na magazynie odbywa się na początku każdego tygodnia. Czas przewoźnika od momentu odbioru przesyłki z naszego magazynu to 1-2 dni robocze. Klient w dniu wysyłki otrzymuje mailowo informacje o wysyłce z numerem do śledzenia.
    Piece akumulacyjne Stiebel Eltron:
    Realizacja zamówienia wynosi około 4/5 tygodni, towar wysyłany jest bezpośrednio od producenta.

REALIZACJA 

    Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy Geis Global Logistics.
    Doręczenie w godzinach 8-15 pod poniedziałku do piątku, kurier powinien kontaktować się przed dostawą, klient jest również informowany wiadomością sms.
    Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy zewnętrznych firm kurierskich. Bierzemy jednak na siebie pełną odpowiedzialność za cały proces zamówienia. Dlatego jeśli pojawi się jakikolwiek problem prosimy o kontakt. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc Ci go rozwiązać. 

SPOSÓB PAKOWANIA

    By przesyłka dotarła do Ciebie nienaruszona dbamy o to, by była dobrze zabezpieczona. Grzejniki są oryginalnie zapakowane przez producenta, przewożone na palecie euro i dostarczane autem z windą. Rola kuriera kończy się w chwili zdjęcia palety z samochodu. Kierowca nie wnosi przesyłki, może jedynie przy użyciu wózka paletowego wstawić paletę na poziomu 0 we wskazane przez odbiorcę miejsce.

Zabezpieczenie zewnętrzne

  • Paleta 
  • Karton i wypełniacze
  • Folia stretch
  • Taśma polipropylenowa
  • Stożek ochronny NIE PIĘTROWAĆ

O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ? 

    • W czasie przyjęcia przesyłki, należy obejrzeć z zewnątrz przesyłkę a w razie podejrzenia uszkodzenia – mechanicznego wgniecenia widocznego na kartonie i powstałego w transporcie należy zgłosić ten fakt kurierowi oraz wypełnić i podpisać przez obie strony protokół szkodowy. Natychmiast po sporządzeniu protokołu należy powiadomić sprzedawcę o uszkodzeniu, przesłać protokół szkodowy mailem. Informacje te należy kierować na adres info@henimax.pl Jeśli stwierdzone jest uszkodzenie nie tylko kartonu ale również produktu najlepiej odmówić przyjęcia przesyłki, wróci ona do nas a do klienta zostanie wysłany nowy towar.