KOSZT DOSTAWY PRZESYŁEK PALETOWYCH
- 180 zł płatne przelewem
- 200 zł płatne za pobraniem
OKRES OCZEKIWANIA
- Grzejniki AeroFlow:
- Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi około 7 dni roboczych na towar „ze stanu” . Do 3 tygodni na towar „na zamówienie” (chyba że na stronie produktu jest podany osobny termin). Pakowanie zamówień na magazynie odbywa się na początku każdego tygodnia. Czas przewoźnika od momentu odbioru przesyłki z naszego magazynu to 1-2 dni robocze. Klient w dniu wysyłki otrzymuje mailowo informacje o wysyłce z numerem do śledzenia.
- Piece akumulacyjne Stiebel Eltron:
- Realizacja zamówienia wynosi około 4/5 tygodni, towar wysyłany jest bezpośrednio od producenta.
REALIZACJA
- Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy Geis Global Logistics.
- Doręczenie w godzinach 8-15 pod poniedziałku do piątku, kurier powinien kontaktować się przed dostawą, klient jest również informowany wiadomością sms.
- Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy zewnętrznych firm kurierskich. Bierzemy jednak na siebie pełną odpowiedzialność za cały proces zamówienia. Dlatego jeśli pojawi się jakikolwiek problem prosimy o kontakt. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc Ci go rozwiązać.
SPOSÓB PAKOWANIA
- By przesyłka dotarła do Ciebie nienaruszona dbamy o to, by była dobrze zabezpieczona. Grzejniki są oryginalnie zapakowane przez producenta, przewożone na palecie euro i dostarczane autem z windą. Rola kuriera kończy się w chwili zdjęcia palety z samochodu. Kierowca nie wnosi przesyłki, może jedynie przy użyciu wózka paletowego wstawić paletę na poziomu 0 we wskazane przez odbiorcę miejsce.
Zabezpieczenie zewnętrzne
- Paleta
- Karton i wypełniacze
- Folia stretch
- Taśma polipropylenowa
- Stożek ochronny NIE PIĘTROWAĆ
O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ?
-
- W czasie przyjęcia przesyłki, należy obejrzeć z zewnątrz przesyłkę a w razie podejrzenia uszkodzenia – mechanicznego wgniecenia widocznego na kartonie i powstałego w transporcie należy zgłosić ten fakt kurierowi oraz wypełnić i podpisać przez obie strony protokół szkodowy. Natychmiast po sporządzeniu protokołu należy powiadomić sprzedawcę o uszkodzeniu, przesłać protokół szkodowy mailem. Informacje te należy kierować na adres info@henimax.pl Jeśli stwierdzone jest uszkodzenie nie tylko kartonu ale również produktu najlepiej odmówić przyjęcia przesyłki, wróci ona do nas a do klienta zostanie wysłany nowy towar.